Barion Pixel

Mielőtt felkeresed ügyfélszolgálatunkat, kérlek tekintsd át az alábbi kérdéseket.

Összegyűjtöttük a leggyakoribbakat, amiket rendelésekkel kapcsolatban feltesztek nekünk.

Kérjük először fusd át ezt az oldalt, jó eséllyel megtalálod a választ.

Ha mégsem, írj nekünk IDE KATTINTVA és segítünk.

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhetsz webáruházunkból.

Oldalunk egyszerű és gyors: rendelésed könnyen, pár perc alatt leadhatod. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni. Ha mégis szeretnél akkor, lehetőséged van, az oldalon a jobb felső sarokban a belépés / ember szimbólumra kattintva. A regisztráció gyors, könnyű és számos előnye van: Követheted rendelésed állapotát. Értékelheted a megvásárolt termékeket. Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása. Regisztrált ügyfeleink törzsvásárlói programunkban vehetnek részt, itt kezelhetik a megszerzett kedvezményeiket!

Oldalunkon a jobb felső sarokban a belépés / ember szimbólumra kattintva tudsz regisztrálni, ha már megtetted, akkor ugyan itt tudsz belépni a fiókodba is.

Csomagjainkat a Foxpost-Partner futárszolgálat szállítja. 
A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az általad megadott címre kézbesíti azt.
Ha Foxpost csomagautómatába rendelted csomagod, akkor személyesen vehető át az általad kiválasztott átvételiponton.

Igen van!
39.990Ft feletti vásárlá esetén minden megrendelést ingyenesen szállítunk!

Termékeink mellett fel van tüntetve:
(Azonnal szállítható): 13h-ig leadott megrendeléseket lehetőség szerint, 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk. (szállítási mód függő)
(Rendelésre): ezek a termékek szállítási ideje 2-4 napra kalkulálható, álltalában ez 2-3 munkanapot vesz igénybe.
(Készlethiány): ezek a termékek beszerzés alatt vannak.
(Előrendelés): itt a szállítási idő 1-8 hét, de rajtunk kívülálló okok miatt ezt nem tudjuk garantálni!

Természetesen igen. Minden megrendelésről rendszerünk automatikusan számlát készít!

Természetesen igen, amit a törvény előír! Bővebben az ÁSZF –ben olvashatsz erről. (9.12 pont)

A rendelésed minden szakaszáról tájékoztatást küldünk e‑mailen:
Amikor megérkezik a megrendelés és feldolgoztuk.
Amikor sikeres volt az online fizetés  (bánkártyás fizetés esetén).
Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
A futárszolgálat folyamatosan tájékoztat Téged, hol tart a csomagod és mikor várható a kézbesítés.

Nem! A termékek kizárólag a szerződött Foxpost futárszolgálat partnerünktől vehetőek át.

Illetve Foxpost csomagautomatából.

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelésed, pontos adatokra van szükségünk.
Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot adj meg, amin biztosan elérünk.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat.
Felhívjuk szíves figyelmed, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor tudunk módosítani a csomagodon.

Igen!
Indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, a termék átvételétől számított 14-napon belül.

Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége Téged terhel.
Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy általad megadott bankszámlára.
Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.
A részleteket a webáruházunk ÁSZF-részében találod!

Küldj egy e-mailt, add meg a rendelésszámot és írd meg, hogy lemondanád a rendelésed.
Ha még nem adtuk át a futárszolgálatnak, akkor egyszerűen töröljük a rendelést a rendszerünkből.

Előre utalás / Online bankkártyás fizetéssel weboldalunkon:
Foxpost futár házhozszállítás díja: 1690Ft

Foxpost csomagautomatába szállítás díja: 990Ft

Utánvétes szállítás:
Sajnos egyre többször fordul elő, hogy komolytalan megrendelőink nem veszik át és nem fizetik ki az utánvétes rendeléseket, ezért ezt a fizetési módot egyenlőre megszüntetjük.

Online bankkártyás fizetés ami a Barion biztonságos rendszerén keresztül történik.
Előre utalással bankszámlaszámunkra, további információt rendelés után e-mailben küldjük Neked.
Utánvéttel Sajnos egyre többször fordul elő, hogy komolytalan megrendelőink nem veszik át és nem fizetik ki az utánvétes rendeléseket, ezért ezt a fizetési módot egyenlőre megszüntetjük.

Igen! Az azonnali kártyás tranzakciókat a Barion fizetési rendszeren keresztül intézi automatikusan webáruházunk. A pénztárnál ha ezt a fizetési módot választod, a rendszer átirányít a Barion biztonságos felületére és a kártya adatok megadásával tudod kifizetni rendelésed végösszegét. Sikeres fizetés esetén visszairányít a rendszer a webáruházunkba.

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít.
Pontosabb információt a kiszállítás napján fogsz kapni az Foxpost futárszolgálattól!

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít.
Ha csak egy adott időpontban vagy az átvételként megadott helyen, akkor mindenképp egyeztess a futárral.
Próbálj meg olyan címet megadni, ahol áttudja venni valaki a csomagod.
Akár későbbi időpontra is kérheted a szállítást, rendelésed leadásakor a megjegyzés mezőbe írd be a neked megfelelő időpontot.

Általánosságban elmondható, hogy a 13.00-ig leadott rendelés esetén – amennyiben a termék (Azonnal szállítható) státuszban van – azt többnyire 1-2 munkanapon belül kiszállítjuk. (szállítási mód függő)
Egyéb esetben (Rendelhető) 2-3 munkanapon belül.

Előrendelés esetén (rajtunk kívülálló okok miatt) nem tudunk pontos időpontot megadni, de abban biztos lehetsz, ha Magyarországra megérkezik a termék akkor értesítünk és egyeztetünk veled!

A csomagot nem bonthatod ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizd a kiszállított csomag sértetlenségét.
Ha a csomagod sérülten érkezett, kérd meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és minél hamarabb jelezd felénk a problémát elérhetőségeink egyikén. Kapcsolat
A sérülésről ha van lehetőséged kiszíts fotót és a jegyzőkönyvhöz csatolva küld el hozzánk e-mailben!
Ha nem ellenőrzöd a csomagod az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail).
Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is.
Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezd a problémát elérhetőségeink egyikén. Kapcsolat
Rendszerünk rögtön a rendelés után e‑mailt küld, amiben a rendszer visszajelzi, hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.

Igen!
Rendszerünk a megrendelés lezárásakor vélemény emlékeztetőt küld, hogy írj véleményt a megvásárolt termékről, segítve ezzel munkánkat és a többi vásárlót.

Menü

Beállítások

További terméke
Nem találtunk terméket.